• Voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden
  • Gemakkelijk retourneren
  • Bezoek 1 van onze winkels in Leiden!

9.8


Retourneren

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen. 


WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
  • Producten die niet in de originele staat verkeren. 
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking. 
  • Ondergoed. 

HOE WERKT RETOURNEREN?

Retourneren is heel makkelijk. We hebben een eigen retour portal in sendcloud zodat u niet meer naar de Post hoeft om een retour label aan te vragen en daar af te rekenen.

Maak zelf uw retour label via onze retour portal van Sendcloud

  • Ga naar het volgende adres: https://basdewitmode.shipping-portal.com/
  • Vul uw postcode in
  • Vul uw bestaande Track & Trace code in van het pakket dat u heeft ontvangen. 
  • Vink de reden van retour in
  • Kies de gewenste retourregeling: U kunt kiezen voor een andere maat of uw geld retour
  • Kies vervolgens hoe u het pakket wilt retoursturen
  • Print vervolgens uw retourlabel

 

Optie 2: Retour brengen in de winkel

  • Uiteraard kunt het artikelen ook retour brengen in onze winkel.

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan hangen. Dit kunt ook aangeven in onze retour portal.


WAT KOST RETOURNEREN?

Het retoursturen via onze retourportal vermakkelijkt het retour sturen en het scheelt u ook geld. Via de retour portal kost het retour sturen €5,95. Deze kosten worden verrekend met het retour betalen van het bedrag van uw aankoop. 


WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. 


OVERIGE VRAGEN

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via telefoonnummer 071 - 5288988.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »