Bestellen

Hoe bestel ik een product?

Producten in je shoppingbag plaatsen
  • Via de categorieën in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waarbij je het filtermenu aan de linkerzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
  • Nadat je de juiste kleur en maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’. Je favoriete artikel ligt nu in je winkelmandje. Je hebt nu de mogelijk om door te klikken naar de kassa of verder te winkelen.
  • Rechts bovenin de website zie je het winkelwagentje. Als je hier op klikt komt je je geselcteerde producten tegen.
  • Hier vind je ook je Shoppingbag overzicht. Als je op winkelwagentje openen klikt kom je in het overzicht terecht met je te bestellen artikelen. 
  • Kies je betaalmethode
  • Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Check out’ op de overzichtspagina.
Inloggen, registreren of bestellen zonder account
  • Log in als je al klant bent.
  • Nog geen klant? Klik dan op ‘Registreren’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Bevestigen’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail.
  • Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op "geen klantaccount aanmaken".

 Bestelling bevestigen
  • In het besteloverzicht dat volgt, kun je de bestelling bevestigen.
  • Controleer je shoppingbag en adresgegevens. Je kunt nu je bezorg- en/of factuuradres nog wijzigen.
  • Klik op ‘Kies betaalmethode’ om je bestelling definitief te maken.

Voucher/kortingsbon inwisselen:

  • Heeft u een kortinsgbon of voucher?
  • Ga in het hoofdscherm naar uw winkelmandje, klik vervolgens op "winkelmandje openen"
  • U kunt nu aanklikken: Ik heb een voucher.
  • Voer vervolgende de code in en het bedrag wordt van het bedrag afgehaald. 
Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling
  • Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Betalen’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
  • Op onze website kun je betalen met een uitgebreide selectie betalinsgmogelijkheden
  • Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Betaalmogelijkheden'

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Dit kun je zien in de order onder ‘Status’. Neem contact op met ons via info@basdewitmode.nl of via telefoonnummer 071 - 5288988.

Het product is niet meer beschikbaar, wat nu?

In de regel zijn de producten die op Bas de Wit Mode staan beschikbaar in de winkel. Helaas kan het echter voorkomen dat een product toch niet meer beschikbaar is. Wij zullen het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten, binnen 5 werkdagen terug storten op je rekening. (Meer vragen over de ‘Retourbetalingen’ vind je onder ‘Retourneren’.)

Mijn maat staat er niet bij:

Heeft u een artikel gevonden die u graag wilt bestellen maar uw maat staat er niet bij? Bel ons dan even. Wellicht kunnen we de maat nog bestellen. 

 

 

Laatst bekeken